Post by hofffeedbmalmtechkra on Feb 24, 2022 17:09:55 GMT 10
------------------------------------------
▶▶▶▶ Asphalt 9: Legends ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Asphalt 9: Legends IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ bedriegt veel tokens ▞▞▞
▞▞▞ Asphalt 9: Legends 2022 version ▞▞▞
Ik ben mijn Google-account kwijtgeraakt tijdens het inloggen. Er staat foutserver 2. Teleurgesteld ️
Het lijkt erop dat de ontwikkelaars te maken hebben gehad met hackers. Het spel is erg leuk. maar als je denkt dat je het spel met de beste auto gaat beëindigen zonder je portemonnee te openen, lijkt dat niet mogelijk. Je krijgt niet de beste auto. anders gewoon plezier ermee.
zwaar balen dat mijn Lenovo tab E10 niet ondersteund! Anders 5 sterren...zou fijn zijn als het spel in ieder geval minimaal op alle android 8 toestellen kunnen draaien, of slechtere ondersteuning. erg jammer voor juist zo een spel
Meer AD-geldvermenigvuldiger
Verbazingwekkend de graphics, de gameplay, de muziek, de game is over het algemeen geweldig. Ik ben gewoon verdrietig dat ik deze game niet eerder heb kunnen spelen, behalve dat ik denk dat het zijn titel echt waarmaakt 5 beste racegame die het waard is probeer
Asphalt 9: Legends Sacīkstes ybuu
Op een gegeven moment kun je niet meer racen zonder een vaste auto, en daar verwijder ik dit spel.
Ik hou echt van dit spel. Ik moet zeggen dat dit de beste game is om te racen. Maar ik moet zeggen dat er zoveel auto's in zitten, maar het kan niet vroeg openen, dus geef die auto's tenminste om te openen. Dus we kunnen meer spelen.
stom
Air Force - 1945 War ארקייד lcok
idk waarom, maar deze game crasht keer op keer niet, ik heb 3-4 keer gedownload
👌
Deze laatste update heeft het spel enorm verpest. Het spel heeft geweigerd te laden. Als dit zo blijft, zal ik het spel verwijderen. Ik zou geen sterren hebben gegeven als het mogelijk was.
een racespel met 30 fps is niet ok
Politie NPC's zijn krachtig en WILD. Ze hebben de neiging om de speler omver te werpen, waardoor het voertuig van de speler kapot gaat. Dit geldt zelfs in de modus "Money Run" in een speciale gebeurtenis, waarbij je alle botsingen en schade moet vermijden. Deze game is niet ontworpen om casual te spelen en is bedoeld om veel geld uit te geven. Voelde me erg beledigd. Zwaar vermomd. Voor je innerlijke rust, speel dit spel niet.
Ik wil graag mijn recensie terugnemen, de game is zo rommel geworden, hij loopt veel achter, crasht tijdens het spelen, plotseling sluiten de games en verlies je je gameplay. Verander deze dingen of anders geen ster.
Wow, dit is de beste racegame die ik ooit heb gespeeld en de graphics zijn zo realistisch dat het geen 2 win is, zoals andere games, het is spelen om te winnen, ga zo door.
erg moeilijk om autodelen in asfalt te krijgen 8 het was gemakkelijker om een auto te krijgen
Een hele goede game. De graphics zijn super. De gameplay ook. En de game zit goed in elkaar. Het enige wat ik jammer vind is dat je niet op ios en op android met hetzelfde account kan spelen. Fix dit aub. Maar anders is er niets over te zeggen.
Verbazingwekkende gameplay, prachtige graphics... maar ze duwen constant en continu verplichte advertenties, in-game valuta-aanbiedingen EN tijdgebonden energiesystemen in je gezicht. Ik heb medelijden met de ontwikkelaars die zich aan zo'n uitgever moeten schikken. Ook als je wifi-verbinding verliest, word je uit je singleplayer-races geschopt.
Asphalt 9: Legends Yarış rweq
Account is gewoon weg na 1 jaar spelen ff zijn wegeweest is mij account weg erg slecht ik ga dit niet helemaal opnieuw spelen erg jammer dit
Deze game is leuk om te spelen, maar er zijn nog steeds een paar auto's die je niet aan deze game hebt toegevoegd, zoals supra of rx-7, maar als je deze auto toevoegt, staat deze game op mijn toplijst voor mobiele games
probeer na de update altijd te synchroniseren met de server, en soms duurt het langer dan 1 minuut, of bevriest
Ik wil gewoon racen... Moet allemaal zo moeilijk..
je kan niet eens sturen wat is hier leuk aan
met de laatste update, moet je binnen èèn seconde over zijn om bij de dagelijkse evenementen geld te verdienen! en bij bepaalde gebeurtenissen kan je niet meer over een schanden heen! repareer dit!!
Je kan met of zonder touch drive rijden met is het spel wat te makkelijk is lastig aan het begin maar je went er heel snel aan en dan is leuk
Asphalt 9: Legends Перегони qcyo
Het spel is echter oké. absoluut van GAMELOFT SE, ook beter, anders zijn auto's, locaties erg leuk. bedankt voor dat spel, ik geniet er echt van.
Mooi hoor
Grafisch zeer goede kwaliteit. Ik wou dat het Pasen was om auto's te verdienen. Al met al een goed spel, ik zou het aanraden
Wat voor soort bug is het, mijn spel opent niet eens de melding onstabiele verbinding als ik een snelle internetverbinding heb
Het spel loopt vast op het eerste laadscherm. Het enige wat ik kan zien is een spinner die blijft draaien, verder gebeurt er niets. Corrigeer dit a.u.b.
De game was goed, maar om onbekende reden kan ik tijdens het racen niet meer naar links of naar rechts (waardoor de game totaal onspeelbaar wordt). Gebruik nog steeds Samsung S21U met Android 12.
Geweldig! Ik hou van dit spel. Het enige is, ik wou dat ik hetzelfde account op al mijn apparaten kon gebruiken, en ik was er vrij zeker van dat er een manier was, maar ik kom er niet achter. Voor de rest is het een geweldig spel!
Uitstekende spelervaring! Maar....Hoe kun je de kloof tussen Android en iOS niet dichten?...we kunnen niet samen spelen....Ik hoop dat je deze opmerking ziet en het oplost....over het algemeen is de gameplay magistraal!
Een geweldig spel, de besturing is eenvoudig en er zijn veel verschillende auto's en als je het over de graphics hebt, is dit de beste die ik zeker aanraad om dit te installeren... ELKE ASHPLAT-SPEL IS GEWELDIG bedankt gameloft voor het maken van deze asfaltspellen.. .......
Het is zo stom zonder geld dat het zo moeilijk is om speciale evenementen te halen en een auto te krijgen
Grafisch is op extreem niveau. Fantastische fantastische ervaring zo goed Zoveel plezier in het asfalt9:legenden Boht hard presteren en dank aan het hele asfalt9-team om dit fantastische spel voor de jongsten, kinderen te maken ... Heerlijk
Verbetering nodig voeg een multiplayer-optie toe waar we met vrienden kunnen spelen, voeg een chatoptie toe plus voeg meer evenementen toe en verwijder de limiet van brandstof voor elke dag, zodat we kunnen spelen wanneer we maar willen
Ik hou echt van dit spel, het houdt me bezig, maar het enige wat ik niet leuk vind, is dat wanneer we multiplayer spelen, we nooit echt een kans krijgen om te winnen, want hoe kunnen we winnen tegen auto's die een hogere rang hebben dan wij, zoals bijvoorbeeld hoe kunnen we een 1700 race tegen een 2900? de auto die lager is zal nooit winnen en het is moeilijk om de auto's te upgraden, want we hebben een blauwdruk nodig en we kunnen het niet eens met een andere auto proberen, want we hebben een blauwdruk nodig om een auto ongeluk te brengen. Het zou beter zijn als we tegen auto's met dezelfde rangorde racen.
Waarom kan ik niet inloggen??
Geweldige game, het heeft goede grafische prestaties met niet veel vertraging en er verschijnen niet overal advertenties.
Dit spel is geweldig. Maar ik heb een probleem. Ik zal proberen mijn vriend in mijn club uit te nodigen, maar ik kan zijn zoek-ID niet vinden.
Het is goed
GEDWONGEN ADVERTENTIE SIMULATOR - na ELKE tot elke ANDERE race zal een GEDWONGEN advertentie verschijnen die WALGELIJK is. De game is verder geweldig en super leuk, maar om de paar minuten te moeten STOPPEN is een beetje veel. Nintendo-versie 110% beter, mobiel is een PAY TO WIN.
Spel is geweldig, maar krijgt te vaak advertenties, niet goed
Heel irriterend dat ik dit spel niet kan verwijderen en het dus blijft updaten.
Heel goed hou ervan
Beste racespel