Post by hofffeedbmalmtechkra on Feb 24, 2022 17:12:56 GMT 10
------------------------------------------
▶▶▶▶ The Archers 2: Stickman Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ The Archers 2: Stickman Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyder uendeligt guld ▞▞▞
▞▞▞ The Archers 2: Stickman Game 2022 version ▞▞▞
Jeg kan godt lide det, men det er, at når du når niveau 15-17, kommer der flere fjender fra 4, men elsker det faktisk, jeg giver det til dig, fordi du har arbejdet hårdt for at lave dette spil, så jeg vil give dig de 5 stjerner
The Archers 2: Stickman Game Arcade wfp
Spil The Archers 2 gratis på CrazyGames. ... Bloons Tower Defense 2. Stickman Archer 2 ... Stickman Destruction 3 Heroes. GunSpin. GunSpin.
The Archers 2: Stickman Game آرکیڈ jdqp
Jeg elsker dette spil, der er virkelig ingen fejl at klage over, men jeg spillede dette spil i rigtig lang tid, og jeg savner virkelig den gamle version. Jeg ved, at du forsøger at modernisere spillet og det hele, men jeg kunne godt lide det, som det var før. Vi fik kun lov til at være bueskytten, og nu er der forskellige karakterer. Tak for det fantastiske spil!!!!!!
Fantastisk spil, men elite snigskyttehjelmen laver en løkke tilbage, når den ikke sigter mod fjenden (eller når vi sigter mod jorden). BUG! Det er så irriterende, at jeg ikke kan fokusere. Kan du ordne det, så vil jeg forbedre vurderingen til 5 stjerner. Jeg har ikke tænkt mig at spille mere, da det sjove nu bliver konverteret til vrede på grund af dum laser.
Dette er et fantastisk spil. Jeg elsker, at du kan bruge endeløs tilstand til at få mønter til bedre udstyr til kampagnen. Imidlertid. Der er en fejl lige nu, der får mig til at miste mit skjold, hvis jeg skifter til bueskytte eller mage fra kaster. Det er lidt en stor fejl, da jeg havde købt et dyrere skjold og nu skal spare op igen til det. Udviklere, hvis du løser dette enorme, grelle problem, vil spillet helt sikkert være et 5-stjernet spil. Opdatering: Hvis jeg afmonterer rustning, så opgrader det og prøv at udstyre det igen, det forsvinder.
Det er så frustrerende! Jeg kan ikke slå en ting ihjel! Skaberen burde få et liv. gør det nemmere at dræbe giganterne. Har sundhedsbarer til giganterne. Jeg prøver først nu.
Jeg synes, spillet er sjovt, udfordrende og vanedannende. Let nok at lære, men stadig sjovt at mestre. Min eneste klage er, at lydeffekterne var for høje over musikken, så jeg slog lydeffekterne fra.
Det vil være rart, hvis du har et tip til rådighed. Det føles frustrerende at ikke kunne finde ud af, hvordan man dræber 120 og 130 niveau bosser.
download The Archers 2: Stickman Game Game apk til android, "The Archers 2" er en tidskiller baseret på stickman ragdoll fysik Sjov bueskydning.
Dette er en fantastisk "Time Killer" for alle aldre. Slettet bare for at spille igen, mens man venter på, at næste niveau bliver bygget. Det bedste siden Mario...
Gud spil
Der bør være rustning i stedet for bare hjelme, hvis du bliver ramt af et spyd andre steder end dit hoved, dør du med det samme
Fantastisk spil og godt koncept. Elsker at lege. Den eneste grund til, at jeg giver os 4 stjerner, fordi jeg IKKE KAN bestå niveau 24. Spydmændene skød mig hver gang. Jeg er ligeglad med hvorfor, og jeg ved, at jeg ikke sutter, fordi 1-23 ikke er nær så svære. 🤷♂️
Det stinker, alt for hårdt og det ødelægger mine fingre, demoen er bedre end spillet!
annoncer er overvældende, og spillet fryser. Spillet kræver også i spillets valuta for at spille og afspille hvert niveau. hvis du løber tør kan du købe nogle. Jeg kan godt lide konceptet, men dette er et uoptimeret kontantgreb.
De frosne genstande til magikeren gør spillet næsten umuligt, fordi først og fremmest, når du dræber en fjende, fryser de, og du kan ikke skyde forbi dem, hvilket er et enormt problem mod andre magikere. For det andet, hvis du bruger et kraftskud mod en fjende, der er tæt på dig, fryser det også dig selv, og du kan ikke bevæge dig eller skyde (hvilket også sker med andre effekter). Et andet problem, jeg har haft, er de teleporterende magikere, der teleporterer hurtigere, end jeg kan affyre. Godt spil bortset fra det
Har virkelig nydt dette spil i de sidste par måneder, men har lige stødt på en fejl, som får dig til at miste elementer i inventarmenuen. Jeg mistede den belønning, du får ved at fuldføre den første verden, som du kun kan vinde én gang. Det efterlader dig massivt udkonkurreret for nogen af de fremtidige niveauer. Frustrerende nok til at stoppe med at spille.
Bubble Shooter Genies სხვადასხვა ndd
The Archers 2: Stickman Game Spillehall zar
Bliver hurtigt kedeligt. Efter et stykke tid tvinges annoncerne på dig. Jeg afmelder mig!
Hvordan besejrer du level 300-dragen? Jeg skal have prøvet 1000 gange og måtte finde mig i gentagne annoncer, som jeg aldrig ville købe/bruge ud fra princippet om at blive lavet til at se dem igen og igen. Jeg betalte 1 pund ulige for at slippe af, hvis annoncerne, men det ændrede ikke meget.
Værste nye opdatering. Spiluret kører kun, når vi spiller. Kisten er kun tilgængelig, hvis den er forbundet til internettet. Guld- og ædelstensminen producerer ikke noget, medmindre vi åbner den. Hader den nye opdatering fuldstændig
Jeg bliver ved med at blive ramt på F'ing-foden af et spyd, og jeg dør øjeblikkeligt, hvor modstanderen bliver ramt i sin og ikke ser ud til at være påvirket.
Godt spil, men som sædvanlig med disse kommer du til et punkt, hvor du ikke kan komme videre uden at betale for tingene.
Det er sjovt, men de fiksede noget, der ikke var i stykker, jeg føler ærligt talt, at det ikke burde have ændret sig, men det er min mening, det er stadig sjovt
Spil Shooting æbler online
Giv karakteren noget ekstra styrke sammenlignet med modstanderne i betragtning af, at dens en mod mange også gør niveauerne forholdsvis nemmere. Så det holder dig interesseret og ikke bliver kedelig i processen med at prøve og prøve og prøve.......
Hvis jeg kunne vurdere lavere ville jeg. Jeg betalte for en pakke til "INGEN ADS"!!! Hvorfor bliver jeg stadig ved med at få ADS?! Dette er latterligt, lad være med at downloade dette spil, hvis du gør det, vil du blive spammet med konstante ADS, der gør spillet uhyggeligt! Selv med deres mikrotransaktioner, der siger "INGEN ANNONCER" !!
Det tog et sekund at få styr på det, men jeg elsker at spille det. Selvom nogle uventede chefer hurtigt kaster dig i paniktilstand, er det sjovt og tvinger dig til at bruge andet udstyr.
The Archers 2: Stickman Game Arcade jyq
Spillet har ikke en god balance. Bliver meget hurtigt hårdt. Medmindre du køber ting, vil det være et utroligt langt arbejde at få de nødvendige ting til at komme længere. Forslag til udvikleren: Gør ikke fjenderne så hårde eller belønningerne så små. Du kommer til et punkt, hvor du er tvunget til at betale mikrotransaktionerne for at komme længere ind i spillet. Skal afinstallere lige nu, jeg kan ikke komme længere.
Tommelfingerkramper. Gør et hold og sigt kontrol lettere at bruge. Ikke trække tilbage til ilden. Meget ubehageligt
Spil Stickman Archer 4 på CrazyGames
Meget sjovt spil ikke for svært og ikke for nemt og ikke betale for at vinde fortsæt det gode arbejde
Måske et godt spil. Hvis den havde instruktioner om, hvordan man skyder eller sigter. Hvis du har tålmodigheden.
The Catapult 2: Stickman game eller com.byv.TheCatapult2 er app, der har mere end 10.000.000+ installationer. Hvis du vil installere The Catapult 2: Stickman
Betjeningselementerne giver ikke engang mening, du kan trække det helt tilbage, og det vil gå 4 fod foran, og du kan næsten ikke trække, og det vil flyve hen over skærmen dumme kontrolelementer