Post by hofffeedbmalmtechkra on Feb 24, 2022 17:31:27 GMT 10
------------------------------------------
▶▶▶▶ Food Gang ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Food Gang IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koodaa monia resursseja ▞▞▞
▞▞▞ Food Gang 2022 version ▞▞▞
Pidin pelistä ja olen saanut kaikki hahmot pelaamalla -Nori eeposta. Mutta pikkusiskoni poistaa sen ja kaikki edistymiseni on poissa. Peli tulee päivittää palaavilla pelaajilla tai pilvivarmuuskopiolla. Korjaa ongelmani, annan 5 tähteä
Xiaomi mi A2 lite -laitteessani se todella viivästyy, kun olen taistelussa tarkistin puhelimeni kaiken ja se on kunnossa. Tee jotain suorituskyvylle, jos voit.
Food Gang ઍક્શન syez
Tätä peliä oli vaikeampi pelata viiveen takia. Kuolin jatkuvasti viiveeseen, se oli ensimmäinen kerta, kun pelasin ruokajengissä ja kun pelasin sitä, se alkoi hidastua enkä pystynyt keskittymään, joku auttaisi minua korjaamaan tämän viiveen.
Olin erittäin yllättynyt tästä pelistä. Se yllätti minut pelissä ja hahmot ovat erittäin hauskoja. Suosittelen tätä kaikille, jotka haluavat pelata jotain tuoretta ja innostavaa, ei jotain io-peliä.
MAHTAVAA, mutta siihen on lisättävä tilejä, jotta edistyminen voidaan tallentaa ja liittyä muilta laitteilta ja ystäviltä, jotta voit luoda bileitä ja pelata
Tämä peli on hauska, mutta sinun on lisättävä luonnetta
Söpö, ammu hauskaa! Yksinkertainen pelattavuus, kilpailukykyinen ja koukuttava. Elävä värigrafiikka. Rakasta hahmoja!! Haluaisin nähdä yksittäisten tappojen/kuolemien esittelyn ja ilmaisen taisteluvaihtoehdon.
KAIKKI SE OLI MUSTA NÄYTTÖ HYVIN SE VOI TOIMIA SINULLE, MUTTA EI TOIMI MINULLA ODOTTIN KUIN 45 MINUUTTIA TAI 1 TUNTIA, JOTEN KORJAA TÄMÄ VIRHE TAI JOKO. PÄIVITYS NYT, JOTEN NYT POISTIN PELIN! JOS TÄMÄ TAPAHTUU SINULLE, POISTA PELI, JOTEN PÄIVITYS PELI JA PUHDISTA VIHEET! vain vitsaillen, että se on paras peli, jonka olen koskaan nähnyt. Jatka hyvää työtä ja päivitä myös peliä parantaaksesi sitä, jotta useammat ihmiset voisivat pelata sitä ja antaa sille 5 tähteä!
Tämä peli on niin hauska ja söpö, että katsoisin mainoksia huvikseni. Minulla on kuitenkin yksi suositus, ehkä sinulla voisi olla erityinen hyökkäys ammu/hyökkäyspainikkeen vieressä, joka saa sinut tekemään siistiä liikettä.
Tämä on paras peli. Mutta hahmoja on vähemmän, tarkoitan, että minulla on ne kaikki, ja nyt peli on vähemmän hauskaa. Joten ainoa pyyntöni on, lisää merkkejä.🤗🤗🤗🤗
Tiedän, että tämä peli on loistava siitä taistelusta, jonka peli saa meidät mukaan, kun aloitamme pelin, mutta en voi osallistua taisteluun sen jälkeen
Hyvä peli, mutta kaipaa päivityksiä
Hyvä jätkä
Peli on todella hauska ja minulla on joitain ideoita: pelaa ystävien kanssa, lisää perunoita hahmoksi, lisää passi eksklusiivisilla taistelijoilla, jotka eivät koskaan tule näkyviin, jos et osta sitä, haasteita, kausia ja jos tienaat 50 haasteita kaudella seuraava passi on ilmainen|ole hyvä ja tee kaikki tämä
1942 🚀 Free classic shooting games არკადული dgjj
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Hyvä peli, mutta lisää offline-tila tähän peliin
Lisäykset ovat liikaa, Kuten vakavasti jokainen mainokset taistelun jälkeen, se on todella ärsyttävää. Peli on hauska, mutta mainokset ovat hauska tappaja. Ja se on hullu online-peli!! tarvitsemme Internetiä taistellakseen lakkaamasta pakottamasta meitä katsomaan mainoksia
Superpeeerb peli Ei tarvitse päivittää enää koska tilaa ei ole ja se hirtetään joskus.
Food was sent to my room quite quickly and that staff was nice. Food was tasty. Apart from the staff, this hotel is a good hotel for just one night before
Se on hauskaa, suosittelen sitä monille ihmisille, mutta mielestäni tarvitaan enemmän, kuten klaaneja tai klubeja tai useita pelitiloja, lisää karttoja. Se on vain vähän tylsää.
Niin hyvä, mutta haluan q uuden taistelijan
Haasteet ovat roskaa kaikki on ylihinnoiteltua ja peli on yleensä perseestä, se viivästyy jatkuvasti ja peli on erittäin ärsyttävä, en suosittele sitä ollenkaan haasteita on mahdotonta tehdä jokainen varastaa tappaa ilmaiseksi kaikille ja heidän pitäisi tehdä niin, että jos sinä teet eniten vahinkoa saat tappaa, mutta ei, peli on roskaa, älä pidä sitä niin ajanhukkaa ja toinen asia on typerän vaikea saada uusia hahmoja
Pälsinen
center gallery, shop, primark, dresden, prager strasse | Pikist
MAHTAVA! En valehtele, mutta pelisi oli SUPER hauskaa! Mutta suosittelen sinua päivittämään joitain tiloja, exit buttom, klaanit ja ystävät, jos voit joka tapauksessa nauttia ihmisistä :-) :-)
Se on erittäin viivästynyt, erittäin viivästynyt
: En pelaa
Mainoskone ja myöhässä paljon
Rakastan tätä peliä todella paljon, mutta peli ei anna minun saada videopalkintoja ja jääkaappeja, korjaa tämä
Monta forsed mainoksia jokaisen pelin jälkeen Tarvitset wifin tai internetin pelataksesi verkossa Boteilla ei oikeita pelaajia peli on perseestä
Aika hauskaa, mutta todella perus. Jos panostat johonkin kehittämiseen, sinulla on hyvä pohjatyö
1 tähti, koska tein opetusohjelman ja se ei antanut minun pelata sen jälkeen, kun se antoi minun pelata vain yhtä peliä, pls korjaa tämä
Hieno peli, mutta parannusta kaipaa. Muuten se on paras peli vain 25 mb. Rakastan tätä peliä niin paljon
Liian pienet mahdollisuudet
Tyhmä ku bukittaa
Se on hauskaa ja kaikkea muuta paitsi pelisi tarvitsee nettiä ja se kertoo, että menetin yhteyden taistelussa ja sitten kun katson, minulla on edelleen netti, kuinka edes luulet pelaavani todella hauskaa peliä autossa matkustaessasi hu hu! Haluatko, että pyydän äitiäni antamaan minulle internet hu! Hu!
Ilmaisia laatikoita ei voi avata
Food Gang Laga ogo
Food Gang Akčné lbf
Tämä peli on eeppinen ja kenen mielestä peli on huono, hänen on yritettävä todella tehdä peli ja se on hidasta, koska se on aivan uusi, mutta suosittelen todella tätä peliä ja lisää hahmoja!!
Peli on niin hauska, mutta mielestäni sinun pitäisi lisätä joitain tuntemiasi rullia, kuten infektiot ja muita juttuja
Olen niin vihainen😡 tästä pelistä, se sanoo, että internetyhteyttä ei ole
Se on hauskaa, mutta muut hahmot ovat todella huonoja pvp bc:lle, useimmat heistä ovat suoria ja muutama on paikalla, myös haluan keskustella pelaajien kanssa
Korjaa viive, jos korjaat viiveen, annan sinulle 5 tähteä
Rakastin tätä peliä, mutta se on viivästynyt ja jähmettynyt koko ajan, vaikka wifini on nopea ja A.I on käyttäytynyt oudosti, joskus he vain pysyivät nurkassa, tee jotain pelille.
Lagy ja joka kerta kun teen jotain, saan pelin pois pelistä, todella tarvitsee vain työskennellä sen suhteen, kuinka sujuvasti peli voi toimia sitten, että se näyttää hyvältä. Muutama bugi siellä täällä.
Se on kaiken kaikkiaan hyvä peli, mutta siinä on joitain ongelmia, tehtävät ovat liian vaikeita ja epätasapainoisia ja hävittäjiä on liian vaikeita saada, minulla on noin 700 palkintoa ja vain yksi hävittäjä jääkaapista, joten mielestäni se kannattaa asentaa, mutta jotkut asiat tarvitsevat työtä
Ihan hyvä mutta mainoksilla pilattu